Zarobki: 2400 – 2800 € brutto miesięcznie
Opis stanowiska
Poszukujemy utalentowanego i zmotywowanego marketera, który dołączy do naszego polskiego zespołu w Ter Apel. Jako marketer będziesz odpowiedzialny za dalszy rozwój, kampanie marketingowe w celu promowania naszych produktów/usług na polskim rynku, napędzania naszego wzrostu, wdrażanie strategii, a także pisanie treści, takie jak blogi i newslettery dla naszych klientów. Praca stacjonarna jest w siedzibie firmy w Ter Apel, gdzie znajduję się także dział marketingu. Wymagana jest bardzo dobra znajomość polskiego rynku. Więc jeśli jesteś pasjonatem marketingu, strategicznego myślenia i pracy zorientowanej na wyniki, szczegółowe informacje o stanowisku znajdziesz w poniższym tekście.
Twój zakres obowiązków
- Wdrażanie strategii i planów marketingowych skierowanych na polski rynek;
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi, zarówno online, jak i offline, w tym w mediach społecznościowych, SEO/SEA, newslettery, wydarzenia związane z rolnictwem;
- Analizowanie trendów rynkowych i konkurencji w celu identyfikacji możliwości i utrzymania konkurencyjności firmy;
- Tworzenie treści;
- Współpraca z międzynarodowym zespołem marketingowym i innymi działami w celu koordynacji materiałów oraz działań marketingowych;
- Utrzymywanie relacji z zewnętrznymi partnerami i agencjami w zakresie wsparcia marketingowego;
- Raportowanie swojemu przełożonemu wyników kampanii marketingowych i wyznaczanie celów w zakresie ciągłego doskonalenia.
Nasze wymagania
- Tytuł licencjata lub magistra marketingu, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny;
- Doświadczenie w marketingu i znajomość polskiego rynku sprzedaży;
- Doskonałą znajomość narzędzi i technik marketingu cyfrowego, w tym e-mail marketingu i automatyzacji marketingu;
- Znajomość programów Adobe będzie dodatkowym atutem;
- Silne umiejętności analityczne i umiejętność przekładania danych na praktyczne spostrzeżenia;
- Zorientowanie na wyniki, kreatywne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów;
- Doskonała znajomość języka polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie.
Stanowisko nie wymaga posiadania samochodu, ale nie ma możliwości dojazdu komunikacją miejską. Z tego powodu poszukujemy kandydatów, którzy dysponują własnym środkiem transportu.
Nasza firma
Agraled.pl jest częścią Laudermarke Group, dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce posiadającej sklepy internetowe w wielu krajach europejskich. Firma Laudermarke została założona 7 lat temu i jest już jednym z najbardziej znanych dostawców oświetlenia LED w sektorze rolniczym. Oferujemy oświetlenie do maszyn rolniczych, leśnych i warsztatów oraz zapewniamy kompetentne doradztwo specjalistyczne, najlepszą jakość i konkurencyjne ceny.
To oferujemy
– Pełną wyzwań i wszechstronną pracę w wymiarze 32-40 godzin tygodniowo z długoterminowym potencjałem;
– Roczny kontrakt z perspektywą umowy na czas nieokreślony;
– Konkurencyjne wynagrodzenie zgodne z doświadczeniem;
– Miesięczny zwrot kosztów podróży (od 10 km w jedną stronę);
– 25 dni urlopu rocznie w oparciu o 40-godzinny tydzień pracy;
– 8% dodatek urlopowy;
– Przyjazne środowisko pracy w kompaktowej organizacji;
– Otwarta, pełna uznania, międzynarodowa i nieformalna atmosfera pracy, w której masz szansę na indywidualny rozwój;
– Miejsce na nowe inicjatywy i pomysły;
– Piątkowy popołudniowy lunch, napoje, wyjścia firmowe;
– Miła atmosfera w dynamicznym zespole;
– Program emerytalny;
Interesuje Cię ta oferta pracy oraz chciałbyś / chciałabyś dołączyć do naszej firmy? W takim razie czekamy na Twój list motywacyjny wraz z CV, który można przesyłać na adres fransien@laudermarke.com. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wakatu, możesz skontaktować się ze mną pod numerem telefonu: 0599-745613.